Vaučeri za dopune

Pronađite jednostavna rešenja za vaše probleme

Pogledajte listu često postavljanih pitanja o Vectone Mobile pripejd servisu. Ukoliko imate pitanje na koje ovde nije odgovoreno, naš tim Korisničkog Servisa je tu da vam pomogne.

Pronađite jednostavna rešenja za probleme
Sledi lista često postavljanih pitanja o Vectone Mobile prepejd servisu. Ukoliko imate pitanje na koje ovde nije odgovoreno, naš tim Korisničkog Servisa je tu da vam pomogne. 

Kako da dopunim moj račun?

Nakon što ste kupili vaučer za dopunu iz radnje, jednostavno ukucajte *101* praćeno sa 10-cifrenim PIN brojem koji se nalazi na poleđini  vaučera, zatim ukucajte # i pritisnite pozovi. Alternativno, pozovite 121 i pratite instrukcije.

Kako mogu da proverim stanje na mom računu?

Sa vašeg telefona jednostavno ukucajte *102# i pritisnite pozovi. Stanje vašeg računa će biti prikazano na ekranu automatski.

Gde mogu da kupim dopunu?

Možete da kupite vaučere za dopunu u radnjama koje imaju prikazan Vectone Mobile znak ili od jednog od naših partnera za dopune. Alternativno, možete da dopunite ovde sa vašom kreditnom/debitnom karticom.

Koliko košta poziv?

Molimo vas proverite trenutne tarife za pozive.

Koliko košta da se registrujem za Moj Vectone nalog?

BESPLATNO je da se registrujete za Moj Vectone nalog. Nakon što se registrujete, možete da proverite svoj balans, istoriju poziva, ažurirate vaše lične podatke i dodate kredit. 

Zašto je moja online transakcija bila neuspešna?

Vaša transakcija je mogla da bude neuspešna iz više razloga. Evo nekoliko stvari koje bi trebalo da proverite pre nego što pokušate da dopunite na našem sajtu:
  • Pobrinite se da ste prijavili za MasterCard SigurnosniKod ukoliko koristite Mastercard ili Verifikaciju za Visa ukoliko koristite Visa karticu.
  • Pobrinite se da je adresa koju ste uneli tačna i slaže se sa informacijama koje vaša banka ima o vama. 
  • Pobrinite se da ste uneli tačan CVN(sigurnosni broj) na poleđini vaše kartice.
  • Molimo vas da takođe imate u vidu da vaša transakcija može da bude neuspešna ukoliko pokušavate da dopunite iz inostranstva. 

Ukolike ste uradili sve od gore navedenog a i dalje imate problem, molimo Vas kontaktirajte našu podršku, biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo.

Šta znači 'Visa Verifikovano' i 'Mastercard SigurnosniKod'?

Zato što u Vectone Mobile-u shvatamo bezbednost ozbiljno, mi koristimo oficijalni 'Verified by Visa' i 'MasterCard Secure Code' sigurnosni način plaćanja da obradimo naplatu sa vaše kartice, omogućavajući dodatni nivo bezbednosti za online plaćanja karticom.

Tokom procesa plaćanja, vaši detalji će biti bezbedno prosleđeni na sajt vaše banke za verifikaciju. Kod koji koristite ćete znati samo vi i vaša banka – isto kao kada ukucate vaš PIN na čitaču za kartice u radnji. Nakon što vaša banka izvrši autentifikaciju transakcije, bićete preusmereni na Vectone Mobile vebsajt da završite vašu kupovinu.

Kako da se prijavim za 'Verified by Visa' i 'Mastercard Secure Code'?

Ukoliko još uvek niste registrovali vašu karticu za 3D Sigurnosna Plaćanja bićete upitani da to uradite tokom procesa autentifikacije. Samo treba da potvrdite nekoliko sigurnosnih detalja sa vašom bankom i postavite šifru ili PIN za buduću upotrebu. Nakon što ste ovo uradili, možete da koristite ovaj dodatni nivo sigurnosnti na bilo kom vebsajtu koji koristi 'Verified by Visa' ili 'MasterCard Secure Code' da osigurate transakcije vaše kartice. Ne zaboravite da sačuvate svoju šifru i PIN bezbedno, i prezentujete ih samo za autentifikaciju na oficijalnom sajtu vaše banke.

Ukoliko imate dodatnih pitanja molimo vas kontaktirajte izdavača vaše kartice.