Česta pitanja i odgovori

Pronađite jednostavna rešenja za vaše probleme

Ukoliko imate pitanje na koje nije ovde odgovoreno, naš tim Korisničkog Servisa je tu da vam pomogne.

Pronađite jednostavna rešenja za probleme
Imate pitanje ili problem? Probajte prvo naš vodič za Brzu Popravku - rešenja i informacije na najčešča pitanja. Hvala vam što koristite Vodič za Brzu Popravku - ukoliko još uvek imate pitanja ili vam treba pomoć, kontaktirajte Korisnički Servis.

Izgubio sam signal/mrežu, šta treba da uradim?

Da podesite mrežu ručno, pronađite opciju Vectone Usluge. Trebalo bi da vam bude dostupna u glavnom meniju. (Android) kao Vectone Usluge ili USIM Alat ili pod Podešavanja > Telefon > SIM Aplikacije na vašem iPhone. Na ovom ekranu, pronaćićete dve opcije – Automatsko i Ručno. Izaberite “Ručno” praćeno sa “Srbija”. Ovo bi trebalo da omogući vašem telefonu da se ponovo poveže na mrežu.

Kliknite da vidite uputstvo za ručno podešavanje mreže za iPhone ili Android.

U slučaju da vam je i dalje potrebna pomoć, molimo vas kontaktirajte naš Korisnički Servis.

Šta je Vectone Mobile?

Vectone Mobile je prepaid servis koji nudi niske pozivne tarife za lokalne, domaće, i međunarodne pozive, plus uštedu na SMS i roming. Vectone Mobile je deo Mundio Group, cenjene međunarodne telefonske mreže.

Kako mogu da dobijem Vectone Mobile SIM?

Da bi imali korist od uštede Vectone Mobile ponuda, potrebna vam je Vectone Mobile SIM kartica. Možete da dobijete Vectone Mobile SIM karticu tako što ćete naručiti starter pakovanje ovde ili iz mnogih prodavnica sa Vectone Mobile znakom. Starter pakovanje je besplatno, ali morate da dopunite karticu kako biste mogli da počnete da zovete.

Šta Vectone Mobile starter pakovanje sadrži?

Starter pakovanje sadrži Vectone SIM karticu i informativnu brošuru da vam pomogne da započnete korišćenje usluga.

Kako da koristim Vectone SIM?

1. Otvorite pakovanje i izvadite Vectone Mobile SIM karticu iz svog ležišta.
2. Postavite Vectone SIM u vaš mobilni.
3. Uključite vaš telefon i izaberite Vectone Mobile.
4. Unesite vaš Vectone Mobile PIN kod, koji se nalazi na poleđini držača SIM kartice.
5. Dodajte kredit kupovinom multifunkcionalnog vaučera u prodavnici ili online.

Kako mogu da proverim Vectone Mobile broj?

Sa vašeg telefona ukucajte *105# i pošaljite. Vaš broj će se automatski prikazati na ekranu.

Kako mogu da kontaktiram korisnički servis?

Kako mogu da preslušam govornu poštu?

Pozovite 131 sa vašeg Vectone Mobile ili +381 678 899 900 ukoliko ste u inostanstvu. Sve poruke na govornoj pošti (preslušane, nepreslušane ili sačuvane) će automatski biti obrisane posle 30 dana.

Zaboravio sam svoj PUK / PIN kod.

Vaš PUK kod je prikazan na držaču SIM kartice koji se nalazi u vašem starter pakovanju. Molimo vas sačuvajte ga za buduću upotrebu. Alternativno možete da pozovete naš korisnički servis koji će vam rado pomoći.

Mogu li da zadržim svoj postojeći mobilni broj, ako odlučim da se pridružim Vectone mreži?

Možete da zadržite svoj trenutni mobilni broj i koristite ga sa vašom novom Vectone Mobile SIM karticom. Jednostavno odštampajte formular za prenos broja, popunite detalje i pošaljite nam – mi ćemo da obavimo ostalo. 

Koliko je dana potrebno da se prebaci moj postojeći mobilni broj na moj novi Vectone SIM?

Ovaj proces će trajati otprilike 10 radnih dana od datuma kada primimo vaš popunjen formular. Kada je prenos vašeg broja završen dobićete potvrdni SMS od nas.

Zašto ne mogu da zatražim prenos broja online?

Trenutni propisi zahtevaju da svi zahtevi za prenos telefonskih mobilnih brojeva su potpisani od strane korisnika. Digitalni potpisi trenutno nisu prihvaćeni.

 

Ukoliko izgubim svoju SIM karticu, da li mogu da prebacim svoj stari broj na novi SIM?

Pozovite korisnički servis i ugovorite za vaš stari broj da bude prebačen na vašu novu SIM karticu. Moguće je da će vam biti zatražen odgovor na sigurnosno pitanje kako biste potvrdili da ste vi vlasnik računa.Iznos će biti umanjen sa vašeg balansa.

Zaboravio sam svoje podatke za logovanje na Moj Vectone – kako mogu da dobijem podsetnik?

Ne brinite. Možemo da vam pošaljemo podsetnik – jednostavno nam pošaljite vaš Vectone Mobilni broj i email adresu koju ste koristili kada ste se registrovali, na stranici za podsetnik za šifru.